Klant: Remiqz Football Analytics. Project in 2017-2018.
Bezoek website: https://www.remiqz.com

Toelichting:

Remiqz is een sportstech bedrijf, gespecialiseerd in football analytics.  Remiqz helpt clubs, agenten en andere organisaties in de voetbalindustrie om:

  • Het scoutingsproces te optimaliseren
  • Objectieve besluitvorming te stimuleren door voorspelbaarheid te vergroten
  • Prestaties te maximaliseren binnen toekomstbestendige budgetten
  • Te veranderen naar data-gedreven, innovatieve organisaties

Remiqz heeft mij ingehuurd om o.a. de volgende taken op me te nemen:

– Strategie ontwikkeling, a.h.v het Business Model Canvas;
– Ontwikkelen marketing plan, opzetten marketingkanalen en -materialen.

Resultaten, o.a.:

  • Succesvolle lancering van nieuwe website en optimalisatie van online vindbaarheid;
  • Ontwikkeling sales en on-boarding materialen voor nieuwe klanten;
  • Inrichting en activatie social media kanalen;
  • Ontwikkeling nieuwsbrief;
  • Opzetten van blogs en PR activiteiten via voetbal media.
  • Referentie Robert Slijk, Managing Director van Remiqz Football Analytics:
    “Rosanne has been a great sparring partner for Remiqz and me personally. She has extensive knowledge of what works in (online) marketing and data analytics. Furthermore, she approached every new challenge with a contagious energy. I’m confident she is able to help any future client with her skills!”