Klantcase Zo Online Marketing - Remiq football analytics

Remiqz Football Analytics. Strategie & Marketing.

Remiqz is een sportstech bedrijf, gespecialiseerd in football analytics. Remiqz helpt clubs, agenten en andere organisaties in de voetbalindustrie om:

  • Het scoutingsproces te optimaliseren;
  • Objectieve besluitvorming te stimuleren door voorspelbaarheid te vergroten;
  • Prestaties te maximaliseren binnen toekomstbestendige budgetten;
  • Te veranderen naar data-gedreven, innovatieve organisaties

Informatie over dit project

Remiqz heeft Rosanne de Kruijf ingehuurd om o.a. de volgende taken op zich te nemen:

  • Strategie ontwikkeling, a.h.v het Business Model Canvas;
  • Ontwikkelen marketing plan en onboarding plan voor nieuwe klanten;
  • Opzetten marketingkanalen en -materialen.

Resultaten, o.a.:

Succesvolle lancering van nieuwe website en optimalisatie van online vindbaarheid;
Ontwikkeling sales en on-boarding materialen voor nieuwe klanten;
Inrichting en activatie social media en YouTube kanalen;
Ontwikkeling nieuwsbrief;
Opzetten van blogs en PR activiteiten via voetbal media.

Referentie

“Rosanne has been a great sparring partner for Remiqz and me personally. She has extensive knowledge of what works in (online) marketing and data analytics. Furthermore, she approached every new challenge with a contagious energy. I’m confident she is able to help any future client with her skills!”