KEEN Footwear is een onafhankelijk schoenenmerk en -fabrikant met als missie om op verantwoorde wijze veelzijdige producten te creëren en het buitenleven te stimuleren. KEEN is opgericht in 2003, toen zij met de lancering van de Newport sandaal het concept van “hybride” schoeisel in de markt introduceerden.
ZO! Online Marketing werkte al vanaf 2014 met KEEN samen, o.a. op het gebied van Google Ads accounts en campagnes in diverse Europese landen en bij het “vertalen” van de SEO strategie uitgezet bij het Amerikaanse hoofdkantoor naar de Europese markt. Ook werd ZO! betrokken bij Google Analytics trajecten en heeft Rosanne de Kruijf regelmatig de EMEA regio vertegenwoordigd bij internationale calls en sessies. Tot slot was zij ook actief bij het werven, selecteren, trainen en coachen van nieuwe online marketeers.
Later werd zij ook op interim basis meerdere dagen per week ingehuurd om:
“Rosanne is een expressieve, snel-denkende, toegankelijke expert op het gebied van SEO, SEA en online marketing in bredere zin. Niet alleen is ze een zeer hulpvaardige vraagbaak gebleken, maar ook heeft ze voor KEEN enige tijd gefungeerd als probleemoplosser en parttime stand-in. Ze heeft campagnes geperfectioneerd, raad en daad geboden voor optimalisatie en daarnaast ook meegedacht en meegewerkt aan een nieuw platform project. Rosanne werkt snel, effectief en kan ingewikkelde zaken makkelijk en duidelijk maken. Ze is een specialist, maar vooral ook een fijn mens om mee te werken!”