Klant: Keen Footwear Europe

Toelichting:
KEEN is een onafhankelijk schoenenmerk en -fabrikant met als missie om op verantwoorde wijze veelzijdige producten te creëren en het buitenleven te stimuleren. KEEN is opgericht in 2003, toen zij met de lancering van de Newport sandaal het concept van “hybride” schoeisel in de markt introduceerden.

Van maart tot en met oktober 2017 ben ik door Keen Footwear Europe ingehuurd om:

  • Een migratie van de website voor geheel Europa (mede) te begeleiden
  • Mee te denken over een nieuw global e-commerce platform namens Europa
  • De SEA campagnes van 4 landen (UK, Duitsland, Nederland, Oostenrijk) over te nemen – zowel op het gebied van strategie als uitvoering

 
Referentie Perry Laukens, Marketing Manager Europa bij Keen:
“Rosanne is een expressieve, snel-denkende, toegankelijke expert op het gebied van SEO, SEA en online marketing in bredere zin. Niet alleen is ze een zeer hulpvaardige vraagbaak gebleken, maar ook heeft ze voor KEEN enige tijd gefungeerd als probleemoplosser en parttime stand-in. Ze heeft campagnes geperfectioneerd, raad en daad geboden voor optimalisatie en daarnaast ook meegedacht en meegewerkt aan een nieuw platform project. Rosanne werkt snel, effectief en kan ingewikkelde zaken makkelijk en duidelijk maken. Ze is een specialist, maar vooral ook een fijn mens om mee te werken!”