Eigenaresse ZO! Online Marketing - Rosanne de Kruijf

ZO! Eerst even voorstellen

ZO! Online Marketing is een bureau voor resultaatgerichte online marketingstrategieën en -campagnes. Het is opgericht in 2013 door Rosanne de Kruijf en staat voor:

Visie (ZO! bereiken we jouw business doelen)
Daadkracht (ZO! pakken we dat aan)
Resultaten (ZO! dat hebben we bereikt)

Je kunt bij ZO! Online marketing terecht voor (strategisch) online marketing advies, het opzetten en uitvoeren van online marketing campagnes en voor interim opdrachten. Daarnaast beschikt ZO! over specifieke expertise in deze disciplines: SEA, SEO, Webanalytics en site optimalisatie. Lees hier meer over al onze diensten.

Elke opdracht staat bij ZO! Online Marketing in het teken van kennisoverdracht, een fijne samenwerking en persoonlijk contact. ZO! vindt het belangrijk de kloof tussen diverse afdelingen (on- en offline, marketing en sales of branding en performance) te overbruggen. En als de opdracht is afgelopen, moet de organisatie het gevoel hebben écht iets geleerd te hebben.

Klinkt goed, maar je hebt nog extra overtuiging nodig? Lees dan wat deze klanten zeggen.

Over Rosanne de Kruijf

Rosanne de Kruijf is een zeer ervaren all-round online marketeer, op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en met een grote drive en passie voor het online marketing vak.

Voordat zij besloot haar eigen bureau te beginnen werkte zij jarenlang voor Maxlead, één van de toonaangevende online marketing en zoekmachine marketingbureaus van Nederland. Zij was daar o.a. verantwoordelijk voor het opzetten van het Webanalytics team en het Retail team en werkte voor diverse klanten (o.a. Gazelle, Simpel, Rode Kruis, Dolfinarium, Walibi Holland) aan SEA, SEO, Analytics en Optimalisatie projecten.

Voor die tijd werkte Rosanne bij Unilever als global communications & knowledge manager. Ze werkte daar met en voor merken als Knorr, Hellmann’s en Calvé.