Klanten en projecten Zo! Online Marketing - Dolfinarium
Klant: Dolfinarium (via Maxlead online marketing)

Toelichting:

  • SEA: opzetten, uitvoeren en optimaliseren van Google Ads campagnes;
  • Google Analytics: technische implementatie en analyses;
  • Online consultancy: advies mbt online strategie Dolfinarium.


  • Resultaten, o.a.:

    • Cross-domain Google Analytics implementatie gerealiseerd met externe ticketshop, waardoor men voor het eerst goed zich kreeg in online ticket sales;
    • Online dashboard en maandelijkse Analytics rapportages opgezet;
    • A.h.v. inzichten uit Analytics diverse verbeteringen in de boekingsfunnel doergevoerd, o.a. meer focus op tickets voor vandaag of morgen (grootste aandeel in online sales), duidelijkere navigatie, duidelijkere uitleg verschil in prijzen etc.;
    • Succesvolle SEA campagnes opgezet vanaf scratch, conversiepercentages lagen beduidend hoger dan andere kanalen;
    • Verbeteringen doorgevoerd in belangrijke (landings)pagina’s voor SEO/SEA;
    • Afgenomen afhankelijkheid in online sales van de online ticketveilingsites, met als bijkomend voordeel dat men in de toekomst eigen marketingprogramma’s op de direct geworven klanten kon toepassen.




    Referentie Marieke Develing – Head of Marketing Dolfinarium:

    “Rosanne is a great consultant who has advised our companies, Walibi Holland and Dolfinarium in an excellent way. We are very happy with Rosanne’s expertise and will certainly recommend her to any other company.”